Deadly Mist Anda Akan Faham Konspirasi Dahsyat Dunia

deadly mist anda akan faham konspirasi dunia

Buku Deadly Mist Anda Akan Faham Konspirasi Jahat Selepas Membacanya.

Ulasan Buku,

Manusia sejak ribuan tahun penuh dengan peperangan, pertumpahan darah, perebutan kuasa, penindasan dan perhambaan sesama manusia.

Sifat manusia di zaman moden tidak sedikitpun berbeza dengan zaman lampau. Menjajah, menawan, dan menindas.

Di tengah-tengah pergelutan ini, pasti ada yang bangkit untuk tidak tunduk kepada kejahatan. Mereka itu teguh di atas prinsip. Walau siapa pun mereka, itu lah kelaa manusia di sisi pembela melawan penindasan. Banyak penguasa jahat sama ada jelas atau di balik tabir, tidak selamanya selesa dengan perbuatan mereka kerana pasti ada yang bangkit menyatakan kebenaran dan membela kaum kaum lemah yang tertindas.

Baru baru ini negara Brazil dilanda dengan virus yang dikatakan berasal dari penyakit seekor monyet di hutan Zika 1947. Kemudian ia mula dijangkiti manusia di Zimbabwe. Kini ia telah merebak ke seluruh dunia. Malah telah menyerang Malaysia. Ironinya virus sebegini banyak berlaku di negara membangun atau dunia ketiga sahaja. Apakah nyamuk tidak bisa hidup di iklim sejuk?

Persoalan virus ini sudah lama diperbahaskan. Sejak zaman dahulu, manusia menggunakan senjata biologi sebagai salah satu senjata untuk membunuh manusia yang lain. Dalam dunia moden, virus boleh dicipta dan ubat juga boleh dicipta. Industri farmaai (Pharmaceutical) tidak berdiam untuk menunggu orang sakit kemudian baru dapat untung. Industri ini yang banyak cipta (patern) perubatan dengan akta hak harta intelek agar ciptaan mereka tidak boleh ditiru. Dengan kata lain, hanya mereka yang boleh jual ubat dan orang lain tidak boleh. Hidup kapitalisme!

Bagi memahami lebih dalam mengenai konspirasi makmal gelap ini anda boleh dapatkan buku Deadly Mist yang dikarang oleh Jerry D. Grey.

deadly mist anda akan faham konspirasi dunia

BACAAN MENARIK: Krisis Negara Qatar dan Arab Saudi

Deadly Mist anda akan faham konspirasi yang telah lama berlaku di dunia ini. Semoga ini dapat membuka mata kita semua.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*